Творча діяльність учнів на уроках трудового
навчання формує навички самостійної орієнтації в науковій, навчально-методичній
та довідковій літературі, вчить добувати потрібну інформацію самостійно;
активно розвиває в учня основні види мислення; сприяє розвитку інтелектуальних
здібностей, вчить мислити від абстрактного до конкретного;
дозволяє учневі усвідомлювати себе творцем своєї діяльності; підсилює позитивну мотивацію навчання, тому що виріб створюється з урахуванням власних інтересів, потреб та можливостей; формує творче системне мислення, технологічну культуру та технологічну етику; привчає школяра до цілеспрямованої діяльності, що є основним компонентом перетворення матеріалів, сировини, енергії та інформації; сприяє формуванню культури ділового спілкування, вмінь аргументовано захищати свої позиції, мислити оригінально і неординарно; розвиває уяву, яка є могутнім стимулом народження нових ідей, пошуку альтернативних рішень, їх аналізу та синтезу, що в майбутньому буде основою інноваційного мислення; формує внутрішній план дій і реалізує його на практиц
дозволяє учневі усвідомлювати себе творцем своєї діяльності; підсилює позитивну мотивацію навчання, тому що виріб створюється з урахуванням власних інтересів, потреб та можливостей; формує творче системне мислення, технологічну культуру та технологічну етику; привчає школяра до цілеспрямованої діяльності, що є основним компонентом перетворення матеріалів, сировини, енергії та інформації; сприяє формуванню культури ділового спілкування, вмінь аргументовано захищати свої позиції, мислити оригінально і неординарно; розвиває уяву, яка є могутнім стимулом народження нових ідей, пошуку альтернативних рішень, їх аналізу та синтезу, що в майбутньому буде основою інноваційного мислення; формує внутрішній план дій і реалізує його на практиц
Немає коментарів:
Дописати коментар